Gomöra

Tjaaa. Jobbar kväll idag så äntligen en välbehövd sovmorgon! Eller ja, jag gick upp 9, men bättre än 6 iallafall. Har just käkat en nyttig frukost som jag avslutade med världens godaste kladdmuffins som jag bakade igår. Jag älskar att baka och att äta det jag bakat :)

Hade tänkt gå och träna nu, men det är inget pass. Jag missade indoor walkingen igår så jag fick gymma själv istället och jag ääär fan inte sugen på det idag igen alltså! Samtidigt så är jag rastlös för Mathias jobbade natt så jag kan inte väcka honom heller :) beslutsångesten. Vill liksom inte träna bort tiden på min lediga förmiddag heller hehe.. Jaja. Tre jobbpass kvar nu :) wiho.

Mina tomatplantor och chiliplantor växer jättebra, så himla kul! Jag älskar dom. Tidigare har mina blommor bara dött hela tiden men nu får det vara slut med det. Ska fynda fina krukor så ska jag plantera om o fixa fint. På tal om det måste jag binda upp tomatplantorna så det kanske jag ska göra nu. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0