Hej

Hej bloggen. Sitter nu utanför mitt kursbibliotek, känner in känslan av att gå i skolan igen ;) börjar om 1,5 vecka. Har inte pluggat sedan i januari så det blir nog lite skumt att komma igång igen. Tänkte vara ute i god tid och låna böcker, vilket nog inte gör någon större nytta då det lär resultera i att jag får lämna tillbaka dem orörda. Dom skulle tydligen tillbaka redan 31 augusti, alltså två dagar efter att skolan börjat. Har svårt att tänka mig att jag tar mig igenom mer än 1000 sidor litteratur redan INNAN skolan börjat hehe. Funderar nästan på att ta med en av böckerna till Grekland men egentligen vet jag ju mycket väl att det skulle vara lika värt som att släpa med sig en stor sten. Jaja, nu har jag ju böckerna att titta på litegrann, det kanske förbereder mig lite mentalt.

Jag ska snart ut på ett litet äventyr och köra bil faktiskt!:) blir kul. Jättefint väder idag också förresten, känns ju najs. Vilken sommar det blev denna veckan :) samma vecka som kulturkalaset också, härlig semester har jag.

Nu ska jag ta en tur genom Haga :) min skola har typ bästa läget. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0