Last day

Hej bloggen. Idag gör jag min sista jobbdag för i sommar! Skööööönt :) slutar 12.30 också så det bör ju gå fort. Direkt efter jobbet åker jag mot centralen för att hoppa på bussen mot Uddevalla :) ikväll blir det mys med Lisa och Linn. Imorgon ska jag o Linn gå på ett pass kettlebells, ska bli spännande ;) iallafall ser jag massa fram emot att träffa damerna igen.

Igår var det ju gårdsfest på Marias gård. Jag åt helt overkligt mycket och vid 21tiden var jag för mätt för kall och för trött för att vara kvar så jag gick hem. På riktigt så höll jag in magen halva vägen hem för att den var helt sjuk efter all mat haha. Den andra halvan av vägen lugnade jag mig med att det mer såg ut som en mysig gravidmage. Haha herregud. Jag mår fortfarande illa faktiskt. Mysigt var det på gårdsfesten iallafall :)

Nu ska jag blunda en stund här på hållplatsen :) verkar bli fint väder idag, gött! Och det hoppas jag för jag glömde jacka. Jaja, ciao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0