Måndag

Hej kära blogg. Nu sitter jag på bussen från Uddevalla hem mot Göteborg. Har haft två superba dagar med finaste Linn och Lisa och nu känner jag mig glad. :) jobbade ju mitt sista pass igår förmiddag, sen åkte jag direkt mot Uddevalla. Igår åt vi sushi i solen (har haft jättetur med vädret), åkte båt och solade, för att sen gå hem till Linn och frossa i glass godis och tacos.

Imorse åkte Lisa hem så sedan dess har jag och Linn promenixat på stan, jag köpte en bikiniöverdel och så åt vi thaimat. Och mera glass. Avslutade dagen med ett kettlebellpass på linns gym och det var på riktigt det mest fysiskt krävande jag någonsin gjort. Nog för att vi inte laddat med det mest hälsosamma, och jääävlar vad tufft det var! Sånt tempo alltså. Vi fick sitta kvar en timme efter passet och återhämta oss haha! Men kul, jag älskar känslan efter ett pass, jag blir så taggad :) nu sitter jag och äter naturgodis och dricker blåbärssoppa och försöker bli människa igen iofs. Jag lär inte kunna gå imorgon hehe.

Nu ska jag slappa med najs musik tills jag är framme hemma. Ha en fin måndagskväll, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0