Måndag

Hejsan. Sitter och väntar på vagnen på väg till jobbet. Tidigt pass efter sent pass igår, men Mathias hämtade mig så kom hem snabbt så har sovit nästan 7 timmar tror jag allt. Nu vare 6 pass kvar då! Jobbar mån-fre+söndag. Ska nog gå fint tror jag, bara dom inte kastar på mig helfrämmande scheman med nya uppgifter. Eller det brukar ju gå det med, men men. Efter jobbet tänkte jag åka hem och käka lite och sen bege mig mot ett cykelpass! Dags att hålla uppe det här, känns kul :) jag har träningsvärk i magen sedan i lördags, känns gött. Det har jag inte haft på länge! Nä vet ni, jag har inget spännande att skriva alls. Hoppas eran dag blir fin, o min med. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0