Onsdag!

Hej bloggis. Väntar på vagnen igen ;) detta börjar bli en tradition haha. Igår var en stressig dag på jobbet, hoppas jag slipper det idag. Eftermiddagen igår blev visserligen bra men jag är inte asbra på att hantera stress så lunchen var jag ju fan panikslagen haha. Åkte hem till Mathias mormor och morfar efter jobbet igår, dom ska åka till Ungern idag, en månad. Vore inte fel faktiskt :) om två veckor är jag i Grekland, lite overkligt. Blir pirrig när jag tänker påt. Idag jobbar jag i converse. Mina sköna typ joggingskor som jag brukar jobba i är fan fortfarande blöta sedan i förrgår när det regnade så mycket. Sjukt. Man promenerar ju några kilometer om dagen så egentligen måste jag typ ha sköna skor, annars får jag ont överallt. Hehe, jag är en tant. Ha en fin dag hörrni! När mitt pass är slut idag har jag gjort halva veckan :D sen looooov:) Fläckarna är varm choklad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0