Onsdag

Hej bloggen. Idag har varit en liten krisdag rent matmässigt för mig haha. Blir mycket matsnack här nu men för en matglad människa som mig så är detta en stor utmaning hehe.
 
Var iväg med maria och rakel nyss och kollade på typ en återvinning/försäljningsställe av gamla grejer. Jag köpte en trälåda, som mathias varit på jakt efter, och några krukor :) Ska bli kul när han kommer hem från jobbet å ser vad jag fyndat :) Sen gick vi till ett Liba-brödsbageri (DOFTEN!!!) o jag köpte bröd till Mathias. Efter detta gick vi till orienthuset och jag fick sån matinspo att det var tokigt. Så, idag bestämde jag mig för att bara köra detoxen tills på måndag. Det får fan va bra. Det är typ bara tre veckor kvar av sommaren så jag tänker njuta lite. Närå, nästa vecka ska jag vara nyttig också, men inte lika strikt såhär.. Då äter jag bra men inte detoxigt typ. Tror jag. Jaaaa det är ett litet misslyckande. MEN, en vecka är ett lyckande. Så får vi se det! Tänker att jag kan köra en detoxvecka ibland när jag känner att det behövs istället :) Men har ju köpt massa mat som passar denna kuren så lär ju fortsätta en del nästa vecka också.
 
Lite fanns det på orienthuset som jag kunde äta iallafall, köpte torkad frukt (tror inte den e sötad) och nötter och oliver. Massa goda olivsorter från charken. För oliver får man väl äta? (LINN?) Orienthuset är fan helt fantastiskt alltså, (för en matgalning), dom har sjukt mycket kul och det är jättebilligt.
 

Hmmm. Imorgon är det jobb som gäller igen. Från imorgon tills nästa söndag som är min sista dag har jag 9 jobbpass kvar. Har gått väldigt fort den här sommaren alltså, och på ett sätt är det väl tur att jag jobbat så mycket eftersom vädret varit lite halvkasst. Nästa helg skulle lisa åka till linn och hälsa på och jag vill typ hur gärna som helst få hänga med dom två då men jag jobbar ju. Lite typiskt.
 
Nu ska jag dammsuga här och göra mysigt så jag kan chilla framför tvn innan jag ska sova. Var så seg och otaggad förut så är glad att vi åkte iväg lite idag, det behöver man :) Jag träffar ju mest bara pensionärer hela dagarna, sen vill ju jag bara hem och sova o mysa typ. Inget fel med det men jag tror jag blir lite knäpp av det! Ciao
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Ya!

2012-08-02 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0