Pirrigt

Hej hej kära blogg! Snart åker jag o Mathias till grekland :D jag är så pepp att det är knäppt. Har nyss varit och köpt solskydd, jag har med mig 4 eller 5 olika styrkor, man får ju gardera sig ;) jag känner mig själv, har jag bara höga styrkor med mig så slutar jag smörja in mig, vilket inte vore en hit då jag ju trots allt har svennepigment i mig ;) så jaa, lika bra att ha både höga och lite lägre så man kan sänka successivt:p

Om 12 timmar är vi på flygplatsen, knäppt ju. Vi åker hemifrån inatt så jag ska lägga mig jättetidigt tänkte jag så jag får sova några timmar, får se om jag kan sova, resfeber hej!

Är på väg in till stan och ska fixa mina glasögonbågar, sen hem till Ida och Jonas och hämta deras cyklop och snorkel! Så jävla najs detta ska bli alltså :)

Nu ska jag blunda lite här på vagnen. Blir alltid trött av att åka, det slår aldrig fel. Puss ciao!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Ååååååååå. Det pirrar i min mage också! Jag är nervös för att flyga... när vi ska åka.

2012-08-21 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0