Snaaaart så

Om en halvtimme slutar jag :) sitter och väntar på att en dam ska komma hem så att jag kan ge henne sin medicin, sen är kvällen över. Har varit en lugn och skön kväll trots lite schemabyten och så och nu ser jag fram emot att komma hem. Mathias är iväg så jag blir nog själv hemma en stund. Ska sätta på någon film eller så och mysa med en kopp välling:) soom jag längtat efter det under fruktdagarna ;) älskar välling på kvällen, o ska nog käka melon till. Helt har jag inte tröttnat på frukt än :p jag är inte ensam hemma värst ofta på kvällarna så det är ganska nyttigt med lite egentid tror jag allt. Bara chilla lite på livet i vårt fantastiska hem. Och, nu har jag kommit underfund med att jag åker till Linn och Lisa på söndag om en vecka! Eller till linn då, lisa ska till uddevalla :) Jag verkligen längtar efter mina gamla hederliga bästisar. Såna vänner som man liksom aldrig slutar ha något gemensamt med, trots geografiskt avstånd eller avstånd mellan att man ses. Livslyx är vad det är! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linn f

Hade detta varit en status på fejjan så hade jag gillat den

2012-08-04 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0