Snart slutar jag

Hej bloggis. Nu slutar jag snart jobba :) är helt tom på energi idag, har ätit dåligt med mat, glömde mellanmål och så. Nu lägger jag om min kost från o med imorgon eller ikväll! Jag orkar inte bli matmanisk, dessutom vill jag sköta träningen och när man äter så här så ska typ bara promenera och göra lugn träning. De vill ja ju inte!:) nu får det vara nog ;) Tänker äta något hemma sen ta mig bort till gymmet. Nya tag på allt. 4 dagars detox har jag snart gjort, inte helt illa iallafall? Haha, jag är kass. Men jag är nöjd ändå, detta var inget för mig att göra så länge, jag är rädd att min kropp förtvinar ;) Well well, nu ska jag dega här en stund innan det är dags för att gå hem. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0