Sönda :)

Hej bloggen! Läget? Med mig är det fint, har nyss käkat frukost (fullkornsvälling och kokt ägg, fan va gott.) och degar lite i soffan. Hade tänkt gå på bodypump-pass i eftermiddag men jag är så tokigt osugen på det, plus att jag borde få det gjort så jag känner mig nöjd med mig själv. Därför bokade jag in 30 min cykel och 30 min cxworx på ett gym en bit bort. Blir bra, känns som passande pass idag :) blir 3e gympasset denna veckan så det får ju vara okey. Hade definitivt haft tid med mer men får skylla på att det är min semestervecka så jag har varit ute på vift en massa. (vilket resulterat i öl och en jävla massa mat iofs hehe).

Iallafall. Jag har haft en fin helg. Eller hela veckan har varit bra. Har varit fint väder o så. I fredags mötte jag upp Ida och hennes kille för en öl. Slutade med att vi mötte upp Linn för att gå på yaki-da och sist slutade vi på villa belparc med Mathias och kompisar. Kom hem efter 3, var nära att bli efterfest men tack och lov avstyrdes det. Efterfester är bara en stund där du förvärrar din bakfylla typ. Jaja, så gick det med den lilla ölen det skulle bli. Jag drack inte så mycket iallafall och det var bra. Fylla är inte min grej längre, trivs bättre med mig själv nykter :)

Igår degade jag hela dagen, kände mig fan bakfull trots min "lugna" fredagskväll. På kvällen stack jag in och åt grekisk mat med Ida, Jonas o tre kompisar till dom. Dom drog vidare ut efteråt men jag gick nöjd hem och hade myskväll själv, sjukt glad haha. Jag må ha blivit torr va, men oftast är jag en jävla nöjd torrboll när jag sitter där med min kvällsmat o myser ;)

Jävlar vilket långt inlägg detta blev. Ska ta fram träningskläder nu o göra mig i ordning. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0