Söndagsjobb

Hej bloggen. Sitter och väntar på dubbelbemanningsbesök än en gång. Härligt väder denna kväll så är jätteskönt att få sitta ute och njuta en stund. Efter detta jobbpasset har jag 6 pass kvar. Denna sommar har gått ganska fort, jag har trivts bra med kollegorna och många jättefina vårdtagare. Nu är jag dock överdrivet redo att sluta med detta. Jag är TRÖTT. Känns som om allt gått i ett hur länge som helst och jag vill fan få njuta en längre tid nu! Dom här två veckornas ledighet som kommer fr.o.m måndag är jag SÅ jävla värd! Sådeså. Har jobbat tre somrar i hemtjänsten nu och det är faktiskt en jättefin och jätteviktig erfarenhet för mig, men nu blir det kanske sista gången. I höst ska jag försöka ordna ett extrajobb som har mer med utbildningen att göra.. Igår hade jag världens skönaste dag. Jag gjorde inga måste alls, så jävla gött. Åt god middag, tränade, hämtade plantor hos pappa, och hade mys hemma med min man. Ibland är det så viktigt att bara stänga av allt. Inte tvätta inte hälsa på nån inte fixa fixa fixa. Om man inte VILL då :) Ha en fin kväll i solen! Puss ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0