Tisdag

Tjena el bloggo. Sitter på vid marklandsgatan än en gång och väntar på vagnen. Idag väntar ett pass till 16 igen. Detta blir mitt sista 7.30-16 pass, jobbar till 14 imorgon, kvällspass torsdag fredag och sen till 12.30 på söndag. Den här damen räknar ner ännnaaa. Igår var jag läskigt trött på vägen hem, visste typ inte hur jag skulle klara alla byten och så. Somnade på två vagnar och på hållplatsen emellan. Regnet igår var ju inte att leka med så jag var redigt blöt, mest om fötterna. Detta såg jag som en ursäkt nog att få strunta i cykelpasset. Jag var hemma och tog hand om mig själv istället, kollade på film och gjorde fotbad och så. Lagade mat som jag gillar men inte Mathias. O så :) det var fan värt alltså. Idag ska jag förbi Mathias mormor och morfar innan dom åker till ungern, sen skulle Jessica kanske kolla en lght och jag följa med.. Får se :) vill gärna träna men får se lite hur det blir med det. Min träningsvärk var inte att leka med igår så var skönt att vila en dag till :) Nä nu kom vagnen. Ha en fin dag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0