Torsdag

Tjena tjena. Sitter på jobbet, väntar på en kollega så ska vi gå på dubbelbemanningsbesök. Idag är jag otaggad på jobb, det känns att jag är inne på slutspurten av den här jobbsommaren. Vill mest bara bli ledig fr.o.m. imorgon typ. Mår illa av all frukt jag ätit känns det som också, usch. Känns som om jag vill lägga om den här kosten, äta nyttigt med egen inspo. Gillar inte tanken på att vräka i mig massa fruktsocker när jag kunde ätit protein istället typ. Får se. Nu borde min kropp vara lite detoxad faktiskt och jag kör lite till. Jag vill ha mat! Kanske ska gå och träna sen efter jobbet om jag orkar. Idag känns som en typisk dag bär jag bara vill gå hem och dö sen typ, får se :) Har bytt mitt dagpass imorgon mot ett kvällspass och först ångrade jag mig men nu tycker jag bara det är skönt att jag får sovmorgon. Är sjukt trött på att klockan ringer klockan 6 haha. Nästa vecka jobbar jag 6 dagar och 5 av dom är morgon så det är ju lika bra jag får sova ut tills dess :p Jesus vilket urtråkigt inlägg. Jag är rätt uttråkad här. Ha en fin dag! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0