Måndag

Påfrestande dag, jag är ganska trött i skallen. Jag fortsätter utmana mig själv, hela tiden. Blir rätt matt av det o det tar liksom inte riktigt slut. Vi hade seminarium idag, jag kände inte att jag tog mig chansen att ventilera tillräckligt. Ska iväg och dansa zumba nu, det får bli min terapi. Ska bara ha kul och passa på att glömma allt vad tänka heter. Inte att jag behöver terapi pga praktiken, men jag har så mkt i skallen hela tiiin.

Har lite bråttom nu, ska skynda mig så jag slipper springa till vagnen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Jag vill följa med dig på ett pass Zumba någon gång! :)

2012-02-06 @ 19:16:26
URL: http://linnses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0