Myskväll

Hahaa, skulle just skriva myskväll, men var på väg att skriva träningsångest haha. Satt just och tänkte att jag sjulle duka upp för en ordentlig myskväll här i min ensamhet tills mathias kommer hem då jag tänker fortsätta min myskväll. Men innan inloggningen så är det en bild på en härlig tjej i träningskläder och värsta magrutorna. Och här sitter jag och känner min mage ta emot mot sig själv. Hehe.

Jag åker ju till lisa imorgon så kommer komma träna först på måndag. Då var det två veckor sedan jag tränade. Och jag har ätit som aldrig förr!!!!!!! På 1,5 vecka har 5 stycken fyllt år i min omgivning. Jag har alltså ätit tårta 5 dagar. Semla en dag. Och massa annan skit resten av tiden. Ni fattar ju. Jag är inte sårskilt besatt av vad man äter och så i vanliga fall men detta är ju extremt. Man blir ju typ extra medveten när man börjat träna också på nåt sätt. Två veckors sjukt ätande och ingen motion känns ju liksom.

Nåväl, nog om det. Nästa vecka sätter jag igång igen. Jag har fått tillbaka mitt sockerberoende något så brutalt. Sådär brutalt att jag heeeelt tappar humöret (och besinningen typ) utan att jag hinner inse varför när jag får abstinens. Det är på riktigt så. Jag hade så när jag var liten, typ 11. Ringde mamma och skrek efter godis och slängde på om hon inte köpa och så gick jag raka vägen till sockerpaketet. Störd. Ja, sån har jag blivit igen. Ni förstår antagligen här att det är dags att påbörja en liten avgiftning. Det ska jag starta med på måndag. Får sluta med godis o socker. Ska köpa hem mängder med grönsaker och dipp. Och frukt, för fruktsocker känns okey.. Jag är en sockerknarkare.

Ja, just nu känns ju plötsligt rubriken myskväll väldigt långt borta haha. Jag fick förresten godkänt på den enorma tentan som jag kämpade med efter nyår. HALLELUJAH. Det hade varit hemskt jobbigt med komplettering ärligt talat. Guuuud vad skönt.

Det är reklam för semla bredvid inlägget nu. Dom kan väl bestämma sig, ska jag träna eller äta?;) Helst båda haha, fan, nästa vecka får jag TVINGA iväg mig. Tränar jag så får jag ingen som alls ångest över vad jag äter. Eller jo, jag blir besatt av att få i mig nyttigheter, men det gör mig liksom inget om jag äter lite onyttigt som komplement på det :P. Gud vilket konstigt blogginlägg. Nu ska jag packa inför helgen. CIaaaao!

Jag fick btw tummen ur arslet idag och gick till optikern och gjorde en synundersökning till glasögon. Provade massor med brillor och blandade även in hon som jobbade där. Valde dock inga, behöver ha med mig någon som känner mig som kan ge mig lite stiltips. Plus att jag var skitful idag haha så jag var inte fin i något. Typ röd på näsan av kylan hehe och skittrött.  Min bankkort har slutat fungera så jag kunde inte betala. Pinigt. Måste fixa ett nyyyttt.

wJuste jag sa ju hejdå. Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Alltså. Jag säger bara: Fuck the world.

2012-02-02 @ 20:43:29
URL: http://www.fleckas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Varför?

2012-02-03 @ 00:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0