Onsdag

Hej bloggen :) Hur mååår ni? (börjar inse att det är ovärt att fråga så för jag får inte nåt svar ändå ;)). Jag mår iallafall helt okey. Eller jag mår bra, är bara löjligt trött i huvudet. Heltidsjobb och massa nya intryck, mycket datasittande och läsande, lyssnande och nickande, gör en lite trött alltså. Jag har varit med på några möten och det är hemskans kul faktiskt. Tycker det är så fascinerande med människor!!! Jag vill nog i framtiden arbeta med något där man får ha meer klientkontakt, men jag tror att detta är en bra början. Får liksom lite av varje och jag lär mig nytt varendaste dag. Kan dock inte förneka att jag längtar tokigt mkt till helgen och att slippa gå upp tidigt på morgonen och så. Ska dessutom till Karlstad och hälsa på Lisa så det gör ju helgen skitrolig :D Har inte varit hos henne på ett år så det är verkligen på tiden kan man tycka.'

Jag gjorde god korvstroganoff till middag idag. Av sojakorv såklart. :) Skulle kunna äta upp allt men vill ha matlåda imorgon så jag hindrar mig ;) Har lasagne i frysen också, men det åt jag igår. (förlåt, insåg  nu hur tråkigt detta är att läsa om) Försöker bygga upp en matlådebank här hemma hehe, har hittills inte köpt lunch en enda dag, pluspoäng till mig! Jag väntade liksom typ 1 år innan jag ens tog med mig lunch en enda dag till skolan haha, så jävla slösigt. Det har jag inte råd med nu :). SJukt mkt godare att få ordentlig maaat på lunchen också.

Jag har tvätt i maskinen så måste ta hand om det nu, ska tvätta en maskin till innan jag lägger mig :)
Ha en fin kväll! Puss!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Sjukt fint hår du har min vän!

2012-02-01 @ 20:54:04
URL: http://www.fleckas.blogspot.com
Postat av: therese

Tack snälla du :) Det har jag iofs inte nu haha har sjukt ful brun utväxt på mitt röda. Som är lilarött där uppe och brunrött där nere. Inte så hett ;) Och för lång lugg. hehe

2012-02-02 @ 19:39:25
Postat av: Linn Fransson

Haha, men sluta klaga. Du har alltid fint hår! så mycket och så lång! :)

2012-02-02 @ 20:45:06
URL: http://fleckas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha jag kände själv att det lät lite väl fjortisneggo, men det var sant faktiskt. Ska färga det så blir jag säkert nöjd :-)

2012-02-03 @ 00:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0