Hej på er

Idag är en halvdan dag. Har varit i skolan och pluggat på tentan, gick sådär, men kändes ändå okey att sitta och pyssla med det. Har bara alltför mycket annat som rör sig i skallen på mig. Skulle vilja åka på semester med min pojkvän eller någon av mina fina vänner och bara vara. Känna solen mot mitt ansikte, spela spel och ligga på vågorna och flyta.

Tror jag fått praktikplats btw. I lilla edet. BRIS sket sig. Detta året började sådär känns det som. Närå, det ska bli toppen såklart. Ska laga lite mat nu, sen gaska upp mig och plugga lite mer tror jag. Vet inte riktigt. Jag är ju glad egentligen, men ibland kommer det ju såna här dagar när det känns som att allt går lite emot en. Efter lite mat och en kopp te tänker jag vända på den känslan :) Bara njuta av att bara vara med mig själv. Tända lite ljus o sådäraaa...

Vill åka till linn eller lisa och hälsa på. Bara sitta hos dom och prata strunt och chilla. Efter tentan ska jag göra det.

Gud vilket kul inlägg. Ha en fin kväll :) Ciao!

Haha, vafan gör min kamera med färgen? Nog för att jag är vit va, men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0