Hemmamys

Tjo. Ovanligt mycket bloggande idag, vet inte riktigt varför men har kanske kommit igång med mitt skrivande mitt i tentandet. Är inte riktigt klar med den än men nästan. Eller ja, jag ska skriva lite mer på en fråga sen rätta alllt. Känner mig ganska klar iallafall och det är därför jag unnar mig lite chill idag.
Egentligen skulle jag o jessica åkt hem till julia efter pluggandet och käka middag där men jessica fick bråttom iväg innan jag blev klar på biblioteket. Åkte därför hem och mathias hade handlat massvis med mat så jag gjorde mig en god falafelmiddag till mig själv istället :D Grymt gott. Ganska skönt att jag fick vara själv nu ett tag. Är ganska uttråkad egentligen men det är bara nyttigt. Ska nog ta lite te och tårta och kanske kolla på batman eller ngt :P Har aldrig sett den, tror inte alls det är min smak på film men kan vara mysigt ändå.
Jag kanske har fått praktik förresten! Om nu inte dom också säger nej till mig då hehe. Inom socialtjänsten, unga vuxna. Alldeles nära mig! :) Hoppas jag får det, känner mig helnöjd. Även om mitt mål inte är att jobba på soc hela mitt liv så tror jag att det är en grym erfarenhet att veta hur det går till där. Jag sa nej till att vara i lilla edet, jag hade fått pendla minst tre timmar varje dag. Jag kände inte alls att jag kommer orka det, varje dag, heltid i ett halvår. Tror det är slitsamt nog med praktik, med alla nya intryck. Tänkte först att det klarar man ju, aleksandra bodde ju i edet under gymnasiet, men gymnasiet var ju inte varje dag 8-16, tack o lov :P Jag ska alltså bli en kontorsnisse. Behöver nog handla in lite mer mogna kläder ;) Haha. O skor. Guldsneakers kanske inte ger ett jätteseriöst intryck, vilket jag kanske borde försöka ge då jag ska vara myndighetsperson till jämngamla haha. Jag är ju ung vuxen jag också.
Nej nu ska jag tända ljus och ha myskväll! Ha det nice, Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0