Livet i en tenta

Tjo på er. Jag sitter på biblioteket och skriver på min tenta. Eller ja, just nu skriver jag ju inte, men tanken är att jag ska börja nu ;) Förra veckan gjorde jag inte mkt bra, både nomi o mathias fyllde år så firade dom och sådära. Eller ja, jag har ju försökt börja och det tar ju alltid massa tid det med, nu har jag ju tänkt massor så att jag har något att skriva om ;) Igår började jag vara duktig på riktigt. Denna tentan är jävligt stor och jävligt svår så jag gör det med halv nervositet, men det är väl bara att köra så får vi se hur det går.

Jag sitter och känner mig poetisk och flummig så egentligen känner jag för att skriva lite mer tankfullt än det här tråkiga, men jag är för stressad. Mina böcker här bredvid sitter och skriker på mej!!! Ha en fin måndag :) Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0