Måndag

Tjo tjo! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det fint. Känner mig sjukt slö idag men det är okey, har några lediga dagar nu och då jag är sjukt trött och även rätt pank, så unnar jag mig att bara slappa järnet. Känns som om det var längesen jag gjorde det utan stress om saker som borde göras istället liksom. Jag ska iväg på zumba sen och det blir dagens att göra hehe. NAJS.
Jag har haft en sjukt bra helg. Lämnade ju in min tenta i fredags och jag har nog aldrig känt en sådan frid efter ett inlämnande som denna gången. Jag är inte säker på om den blir godkänd men det får bli ett senare problem. Eftersom att vi ska ha praktik nu resten av terminen så har vi ju liksom inga böcker som måste läsas, vilket resulterar i att jag numera kan läsa mina älskade vanliga romaner med gott samvete!!! Vill typ göra det med en gång bara för att fira haha, vilken tönt :)
I lördags hade jossan hejdå-middag på Viktoria eftersom hon flyttat till malmö ( ! :( ) så jag och mathias var där. Det var jättetrevligt, kommer sakna jossan bajsmycket. Hon var den första nära kompisen jag fick när jag flyttade hit, så nu har vi alltså känt varandra i typ, 5 år snart? Shit vad knäppt fort tiden går. Nåväl, vi hade roligt iallafall, åt god mat och några drack mer än lilla mig som alltid tar det lugnt numera hehe.
Igår hade jag en skön ledig söndag. Mathias pappa med tjej kom hit och hade lite försenat födelsedagsfirande för mathias. Sen när dom gått stack vi på ett Bodypump-pass, för att sedan gå hem och äta sjuuukt god mat och kolla på film. Jag börjar sannerligen få upp mina matlagningstalanger! Gjorde tonfiskkotlett med råstekt potatis och kall sås. FAN va gött. Hehe. På tal om mat så har jag verkligen tagit tillbaka mitt sockerberoende nu på senare tid. Äter helt galet konstigt hehe, sitter just nu och funderar på att hälla upp lite chips. Sån var jag ju inte för ett tag sedan. Får nog ta att vänja mig av vid det. Om ett tag, när allt gott i kyl o skafferi är slut ;).
Mathias mormor och morfar har varit här ett tag, dom stack nyss. Imorgon ska jag på möte för praktiken. Spännande! Hoppas handledarna är bra, arbetsplatsen är bra och att dom tycker jag är bra ;).
Nä, nu ska jag göra något annat. BORDE göra massa saker haha. Nä, hare gött! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0