Onsdag

Hej på er kära vänner. Jag har nu kommit en bit på tentan och ser nog förhoppningsvis snart ljuset. Ska skriva 2-3 sidor till på en fråga, lägga till lite referenser, sen banta texten på några ställen och till sist rätta. Jag trodde ju att jag skulle få sitta både dag och natt, riktigt så illa blev det inte. Är nog effektivare än vad jag själv tror :) Har ju iofs suttit varje dag morgon-eftermiddag/kväll så jag ska ju inte påstå att jag slappat till mig detta, men ja, ni fattar. Och, jag är ju inte klar än, så borde kanske inte ropa hej riktigt ;)

Sitter på biblioteket och dricker te ur min gröna termos. Ska komma igång nu, är bara lite tankspridd så har svårt att fokusera. Jag har fortfarande ingen praktikplats, är ju bara en vecka och en dag kvar. Jag har försökt fixa plats själv nu tillomed men många ställen tycker att jag är för sent ute, såklart. Suck. Nåja det blir nog bra i slutänden.

Idag kändes det som vår ute! Jag gick och försökte supa i mig luften och få till den där härliga känslan. Jag blir en annan person på våren och sommaren. Längtar så dit. Känns lite trisst att vi inte har fått känna på snön än, men det kan jag klara mig utan i utbyte mot en tidigare varm vår. Åh. Längtar efter att sitta och känna solen värma i ansiktet. (behöver jag tillägga i denna meningen att jag googlat resor nu under tentatiden? gör alltid det haha.) Kanske borde ta mig till solariet ikväll, jag har fortfarande inte gjort det. Köpte en brunspray istället haha men den ger ingen jättesnygg effekt nu på mitt bleka fejs. Bättre än innan såklart men det blir alltid lite snyggare när man har färg under. bla bla bla. Nä nu ska jag sätta mig och läsa om familjebehandling istället för att sitta här och jiddra. Ha en fin dag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0