Tisdag

Tjo tjo bloggilogg. Hoppas allt är fint med er.
Idag var jag på möte med min praktikplats :) Kändes jättebra, mycket trevliga handledare. Tror jag kommer trivas där med dom. Gööött. Så från o med torsdag så blir jag alltså soc-tant ;) Hehe. Ska under terminen få följa med på lite olika avdelningar för att få se hur det går till på olika kontor. Kuuuuuwl. Sjukt stor skillnad på det här mötet och det med bris hehe. Det var ju en sjukt lång intervju med test o grejer, o så fick jag vänta nästan 2 veckor på svar. Detta var att vi satt och pratade i 45 minuter o jag fick reda på på plats att jag fick vara där. Är så jävla glad att jag stod på mig och sa nej till den platsen i lilla edet. Detta kontoret hör liksom till min stadsdel så det är jättenära. Blir skitbra på våren när man kan börja cykla!
Jag hade tänkt gå och träna med mathias idag men min rygg fuckade upp sig lite så jag vilar idag. Tränade ju igår och i förrgår och imorgon ska jag träna så det är okey om jag tar det lite lugnt. Känner mig taggad på den här våren! Har gått omkring i ett sjukt konstigt mood hur länge som helst men nu känner jag mig redo för att ta tag i saker! Ska bli skönt att göra något annat än att gå i skolan (även om det kommer vara betydligt mer krävande) och jag känner mig taggad på att träna mkt, få en snygg och stark kropp o sådääära. Kul.
Ska lägga mig och läsa "hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann" nu. Jag fick den av aleksandra i somras och jag har typ bara läst några kapitel men jag VET att det är en bok i min smak. Har ju som sagt bara aldrig samvete att läsa sånt när skolan är igång. Fortsatte på den igårkväll, ni borde läsa den för den är rolig! :)
Ha en fin kväll.
Ja o mathias roade oss med en bild han hade på datorn. Som ni ser så har vi mycket vettigt för oss i vårat lilla hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0