Torsdag!

Tjenatjo. Hur mår ni? Jag mår finemang. Håller jsut på och lagar en förhoppnings jävligt god lasagne. Det luktar gott iallafall. Jag tror bara jag gjort lasagne 1 gång tidigare, så kollade lite recept, men tycker ärligt inte det finns något bra lasagnerecept typ. Så jag slängde i typ allt. Massa grönsaker, bönor o spenat. Det måste bli gott :)
Jag ska hem till Julia o käka tacos med jessica och julia om en stund, så anledningen till att jag gjorde lasagne är för att jag varit taggad på att laga ordentlig mat i flera dagar, dessutom vill jag veeerkligen göra lite goda matlådor. Har inte hunnit laga mat ordentligt någon dag här, så jag har typ ätit samma mat varje dag på jobbet. Hade flera lådor med thaimat som jag gjorde i lördags, men nu är jag sannerligen trött på den! Så, sparar lasagnen till bättre tider ;). Nåväl. Ska bli mysigt med tacokväll, mathias jobbar kväll så är glad om jag får ha lite myshäng :). Han ska jobba varje kväll nu mån-fre i 6 veckor, så vi kommer typ inte hinna umgås något. Jag jobbar ju dag varenda dag.
Har varit bra på praktiken i dagarna men jag är sannerligen glad att det är fredag ändå :) Ska bli så gött att slappa. Jag är så stressad över att jag måste få min sömn nu så att jag ska orka med hela dagarna, så just nu är jag ju lite hysterisk och vill inte hitta på något för att jag ska hinna sova haha. Släpper väl antagligen senare när det inte är så mentalt stressande att vara på praktiken som det är nu i början.
Nu ringde jessica så jag ska sticka ut och hoppa på hennes vagn. Ha en fin kväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0