Torsdag

Hej bloggen. Hoppas allt är fint med er. Jag sitter och försöker uppehålla mig med dator/fika/te/tv för att inte somna. Är sjukt trött i huvudet efter idag så jag orkar inte göra något direkt, men får inte lägga mig och vila för då somnar jag. Ska upp tidigt imorgon så ska se till att somna i tid.

Idag var ju första dagen på praktiken! Kändes bra, jag fick mest bara titta o lyssna o så idag, men jag tror att detta kan bli spännande. Jag HOPPAS det iallafall. Man blir så satans trött av all ny info och att gå omkring med bara nya människor omkring sig, så nu har min hjärna stängt av sig litegrann. Har myskväll med mig själv och tvättar och så bara. Linn skulle kommit hit och haft tvspelskväll med mig men hon kunde inte nu o det kanske var lika bra, jag är nog inte mkt till sällskap. Även om det såklart hade varit roligare ;)

Imorgon ska linn ha sin klubb här i gbg så jag ska dit. Jag o jessica ska passa på att fira tentan också, en vecka sent ;) Jag är ju inte så party längre så efter tentan förra veckan så firade jag som bäst hemma med film! :) Haha. Men imorgon blir det fest iallafall. Ida o hennes kompisar ska också dit, o kanske mathias o en kompis så blir mööe folk. Tror jag. Ärligt talat har det känst som om jag o massa ska dit varje gång (hon har klubb en gång i månaden) men så har det slutat med att det inte blivit något och jag har blivit kvar hemma ;). Förra gången låg jag och grät för att jag mådde så kasst av min halsfluss hehe.

Mina ögon torkar igen av min trötthet så blinkar hysteriskt, är inte jättesmidigt med linser alltid alltså (påminnelse till mig själv att fixa brillor!!!), så ska ta ut dom och göra mig iordning tror jag så det bara är att mysa med något bra på tv/play. Hittade något program som hette "Livet blir bättre" på tv3play. (JAG ÄR SOCIONOMJÄVEL UTI FINGERTOPPARNA. Socialporr).

Ha en fin kväll!:) Ciao. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0