Bio

Hej bloggen. Jag är på väg till biopalatset. Ska se på snowwhite and the huntsman eller vad den heter med Jessica. :) mysigt en ganska så grå dag som denna. Idag har jag jobbat igen, imorgon jobbar jag kväll, sovmorgon äntligen! O sen ledig i helgen som sagt. Har funderat på att både åka till Linn i Uddevalla och att åka med Anna till smögen men det slutade med att jag skippade båda två. Vet egentligen inte varför, men vill gärna ha mina två lediga dagar att förfoga över :p kändes stressigt att åka och sova någonannanstans när jag har en hel del jag vill fixa hemma. Plus att bara ta igen mig för fan. Förstår ni att jag typ har jobbat heltid sedan i januari utan uppehåll knappt eller? Jag behöver ledigt ;) jävla tjat om detta, men någonstans ska man väl få gnälla.. Är jag en torr 22åring? Ja det är jag faktiskt. Vet inte när jag blev så här torr. Eller vad som räknas som torrt. Jag trivs ju med min tillvaro så tänker inte grubbla mer på det nu. Jag är fan glad över mycket. Känner mig lite hyper, har inte varvat ner sedan jobbet än :p får nog sätta på en låt o blunda sista minuten tills jag ska gå av, så ja blir lite chill :p ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0