Hemma

Godmorgon bloggen. Ligger i sängen och ska nog snart gå upp och äta frukost. Har ju börjat vakna direkt jag sovit 7-8 timmar så idag vaknade jag vid 7. Somnade tidigt igår, var så trött. I fredags åkte vi ju på festival! Vi hade strålande sol och det var superhärligt. Och kul. Vi var ett gäng på ca 10 pers och det var jätteroligt. Igår tog vi oss dock hem, regnet öste ner och det kändes bara inte värt det. Väldigt synd, om vi hade fått fredagsvädret hela helgen så hade det varit typ bäst någonsin. Det låg vid havet och sådära.. Men jag var väldigt nöjd när jag kom hem, helt genomblöt. Köpte thaimat och jag har nog aldrig ätit så mycket. Iallafall så köpte vi ett jättebra tält inför den här festivalen ( jag har alldeles för dålig erfarenhet av dåliga tält ) så nu minsann ska jag satsa på att bege mig ut och tälta!:) om det är fint väder veckan innan Grekland så vill jag kanske iväg iallafall en natt. Gillar campande :) är inte lika förtjust i festivaltälta, men vi hade ju kul. Jag är inte en alkoholmänniska längre, så enkelt verkar det vara. Absolut inte så att jag aaaldrig ska dricka alkohol, men ja. Orkar inte utveckla. Med rätt människor i rätt mood så är det ju najs givetvis. Ciao allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0