Jobbjobbjobb

Sitter på jobbet o känner mig som en krypig menstant typ. Jag har ingen energi och vill helst bara ligga i solen och dricka saft (jag har hemmagjord flädersaft hemma, längtar!) och dega. Det finns glass i frysen här på jobbet som man kan köpa för några kronor och jag har bara en hundralapp, pmsen gnager i mig och jag blir knäpp haha. Ska gå och fixa pengar sen så får jag äta en när jag slutar. Har en helt okey eftermiddag framför mig, sen ska jag hem och tvätta och lägga mig på balkongen. Måste ha rena kläder inför helgen :) hade velat bada men orkar inte styra upp något idag, vill bara ta det som det kommer. Kanske tar jag mig iväg, kanske lägger jag mig med en bok på min fantastiska balkong. Nu ska jag plocka på mig nycklar så att jag är redo att springa iväg strax. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0