Sommar föfan

Idag är det verkligen varmt. Helt overkligt är det, jag är typ konstant chockad idag haha. Kroppen har inte riktigt vant sig än. Jag älskar det! Jag älskar det verkligen. Sitter i skuggan (för solen är typ för mycket haha!) och ska snart gå hem till en dam och hjälpa henne att duscha. Hon vill inte att man är där för tidigt så får vänta en liten stund. Jag fick springa och köpa en deo förut för min hemma är slut och den här dagen hade kunnat sluta i ordentlig stank annars!;) jag vill bada ikväll. Igår badade jag :D i havet. Hoppade från bryggan och fan vad härligt det var att få simma. Först var det kallt men sen var det tusan underbart. Livet e najs. Det hade varit ännu mera najs om jag varit ledig, men det är najs ändå. Stackars dom som kommer tillbaka från semester idag, efter fyra veckors kyla typ. Ha en fin dag i solen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0