Sooool!

Vilket väder! Vafan alltså, helt jävla underbart :D om Mathias inte jobbar sen ska jag försöka få med honom ut och bada. Försöka få med, som om det vore svårt. Han gillar också o bada ju:) Sitter just nu på en bänk i solen och vilar lite. Har lunch nu snart och en stund över så jag njuter av lugn och ro och lite sol. Började min dag med att titta på mitt dagsschema i halv skräck för att det såg ut att bli en tung dag, men det har gått fint än så länge och det "tunga" är redan gjort. Wihooo. Så nu njuter jag i sola en stund. Har fått ta av mig tröjan så min tidigare clownklädsel känns nu ännu mera clownig, men det gör tusan inget :) Hare fint! Ciao :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0