Tisdag

Hej bloggen. Hur mår ni? Jag mår helt okey. Jag är trött, som vanligt när jag ska jobba kväll. Tog nyss en liten nap på 30 min, vet inte varför jag alltid är sömnig av känslan av att jag ska iväg till jobbet snart. Idag är andra dagen på detoxkuren och jag är sugen på allt annat som finns att äta. Inte chips och godis och sånt utan ordentlig mat! Pasta med gräddsås o räkor typ.. Haha åh. Men men det är bara att uthärda. Tanken med detta är att rensa ur kroppen all skit jag ätit på sistone och sen att jag ska ha fått inte bättre matrutiner typ. Äta mer regelbundet och mer grönsaker och så. Men efter detta finns risken att jag aldrig mer vill ha grönsaker haha. Eller frukt.. Börjar jobba om 1,5 timme så ska börja göra mig och hemmet iordning lite. Blir skönare att komma hem o mysa sen om allt är klart. Jag köpte en mixer förut så nu kan jag göra smoothies ikväll :) mums! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0