Tisdag

Hej bloggen. Sitter o väntar på bussen till jobbet. Känner mig som en himla clown idag, mina kläder är en knasig blandning alltså. Slutar 16 idag också, jobbar dag alla 4 dagar denna veckan. Har ju blivit av med två pass till helgen eftersom vi ska iväg, annars hade jag jobbar 6 dagar denna veckan. Igår kämpade jag och Jessica oss igenom ett cykelpass! Det var sjukt jävla svettigt, jag vet inte om det var pga helgens osundheter, passets jobbighet eller att jag är i dålig form, men sliten som fan blev jag iallafall. Skön känsla efteråt! Är så jävla kasst när jag slarvar med träningen för jag tycker verkligen det är så skönt när jag sköter det. Well well. Nya tag, igen ;) Nu ska jag vila nacken lite. Tror jag börjar få gamnacke av allt surfande på telefonen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0