Tisdag

Hej bloggen. Hoppas ni mår fint. Jag mår bra, lite seg bara. Var ledig igår, men känns som om det behövts två dagar i rad efter förra veckan. Jobbar 4 dagar nu o sen ledig helg iallafall. Jag blir tusan trött av allt jobb, vill ha semester :) i helgen tänker jag göra nada eller massa om jag vill, utan planering. Är rätt pank nu så här innan lön, o nästa helg ska vi festivaaala så vill chilla tills dess:D Sitter på jobbet nu. Typ en timme kvar tills nästa besök, slutar klockan fyra. Funderar på att träna sen men det får jag se om jag orkar. Det är helt okey om jag slipper också. Igår hade jag en jättebra ledig dag. Träffade Linn som varit här från Berlin, sen åkte jag o Mathias o tränade för o sen gå hem och kolla på film och äta godis ;) slapp och lagom dag för lilla mej. Just nu är jag inne i en liten träningssvacka, är väldigt osugen, så försöker göra något litet iallafall, av det som inte är för tråkigt. Brukar gilla bodypump o sånt men just nu kan jag inte alls tänka mig det så kör bara lite maskiner i gymmet ibland för att hålla igång. Ibland ;) Nä nu har ja inget mer att skriva tror jag. Ska ladda min telefon en stund. Detta är min mat idag från gårdagens storkok!;) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0