Tisdag

Hej bloggis. Läääget? Jag sitter på balkongen och myser med en kopp te och lite choklad :) Har precis kommit hem från ett indoorwalkingpass, svettigt! Nu har dom tydligen 4 veckors uppehåll från det, lite synd men finns ju annat att gå på :)
 
Hade velat vara ute vid havet idag men som tur är har jag min fina balkong att chilla på istället. Än så länge gömmer sig solen litegrann ovanför grannens balkong men strax är det nog varmt nog att lägga sig och vila lite i soooola. Ska sätta mig och fylla i min timrapport så länge.
 
Idag är jag ju alltså ledig då. Jobb imorgon. Har en skön vecka men ändå ett ganska kasst schema, ledig varannan dag o igår slutade jag ju sent o så börjar jag tidigt imorgon så man hinner ju inte hitta på en hemskt massa saker. Men jag kan ju njuta av att göra ingenting istället :) TIll helgen ska jag o mathias ut till hans famillj som hyr en stuga ute på Gullholmen. Ska tydligen vara väldigt fint, ska bli mysigt!! Behövs lite minisemestrar mellan varven hehe, men det där är bara över dagen iofs.
 
Nä nu orkar jag inte skriva mer, får ont i ryggen. Ciao!
 
Solen lyser på skärmen så jag ser inte hur bilden ser ut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0