-

Hej bloggen. Nu sitter jag här i mitt nyyyya hem! Wow alltså. Känns jättebra, men har såklart inte fått iordning allt än.. Men lite iallafall :) Det är väldigt kallt här bara (jag hade ju alltid golvvärme och elementen på i den andra lgthen så har inte riktigt vant mig än) plus att jag har huvudvärk så jag fastnar lite i soffan.. Ska skriva en liten lista på saker som ska göras nu o sen göra ett ryck. Sen handla mat tills ikväll, jag ska prova en ny rätt med räkor o så :)

Mathias pappa + sambo var här förut och kollade, fick Budapesttårta av dom ironiskt nog Hahaha. Den var allt godare än mina, men det gick bra i torsdags iallafall. Efter alla om och men ;) tack alla som följde mig i all hets hehe :p

Här e jag och en liten smygkik på min stooora balkong! Vilken överraskning alltså, hon hade sagt att den skulle va liten :) wihoo.

Puss ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0