Åh

Praktikantrapporten inlämnad. Mina handledare har lämnat rapporten till mig. Hade önskat mer konstruktiv kritik men men. Chefen lämnade förslag om en veckas riktig skitgöra om jag ville. Typ sortera akter. Kändes lite som ett skämt faktiskt. Många klasskompisar har fått jobb på sina praktikplatser, som handläggare. Vafan liksom, jag har pluggat 2,5 år till socionom, jag vill gärna jobba meeeed människor. Näni då är det nog mer givande med hemtjänst.

Trist dag idag, därav den bittra tonen ;) flänger mellan handledarnas kontor för att jag inte vet vart jag ska vara. Har inte heller något att göra. Men snart är det lunch o sen ska vi ju iväg :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0