Fredag

Tjena bloggis. Sitter på östra och väntar på Mathias, han ska ta sin sista rabiesspruta idag efter hundbettet. Ska snart iväg till vår lilla gamla lägenhet och städa det sista + skruva ner några möbler som vi ska ta därifrån idag. Ikväll är typ all denna cirkusen över vilken lättnad! Bara mammas grejer som aka flyttas ned också från Arvika. Sen tänker jag tusanimig inte flytta på flera år :) denna lägenheten tänker jag stanna i, jag har flyttat lite väl många gånger i mitt liv. Jag har bott på över 15 ställen, orkar inte räkna så noga nu. :p

Är sjukt trött idag. Fick inte mina 8 timmars skönhetssömn direkt. Men imorgon tänker jag minsann sova ut! Ska ju på afterwork med min klass idag, men ska se till att inte bli massa bakfull. Det pallar jag inte :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0