Hej

Hej igen . Blev ingen träning. Känns liiiiite dumt men jag tänker inte ångesta för det. Gick innanför dörren o kände bara för att mysa här hemma resten av dagen :) ångrar lite att jag inte tog mig iväg för känner mig slapp, men får se till att ta mig iväg imorgon.

Mamma och pappa kom förbi så har tjötat med dom några timmar. Trevligt, jag känner mig lite speedad. Jag höll på att somna innan dom kom men sen satte käften igång haha, vissa dagar kan jag verkligen inte hålla tyst.

Har glömt laga middag och så. Funderar på om jag ska strunta i det. Funderade även en sekund på om jag skulle ställa till med att göra lax i ugn nu men det orkar jag inte. Båda våra stora kastruller har dessutom försvunnit spårlöst i flytten så kan inte koka potatis till. Vad ska jag äta då tro?:)

Nu ska jag plocka lite så det är mysigt till Mathias kommer från jobbet. Jag älskar vår nya lägenhet!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0