Hemma

Japp nu är jag hemma igen. Skrev ut det jag skulle och köpte sen några kuvert så att jag kan posta det som ska postas.

Har varit hemma en stund nu. Gjorde iordning kvällsmatsmys och gjorde mig redo för att kolla på Kalle och chokladfabriken. Vi har varken kanaler eller internet än förstår ni. Men nix nu fick jag inte igång dvdn heller, vetefan varför. Jag tycker jag brukar vara teknisk :p så nu sitter jag här, sådär lagom rastlös. Ska nog lägga mig och läsa en bok hehe, men jag har en känsla av att jag kommer somna då. Men har ju inte så mkt annat att hitta på ;) mer än att fixa här hemma då men det orkar jag inte just nu.. Vet inte riktigt vart jag skulle börja. Skulle kunna ta några vändor till förrådet, men vet ni, det orkar jag inte nu.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0