lööördag

Kändes lite fel att skriva lördag, känns verkligen som söndag. Jag börjar jobba 7.30 imorgon så att söndagskänslan infinner sig är ju inte så konstigt :). Har just käkat en god spenatlasagne som jag lagade, hade i paprika och chili cremefraiche så blev gööööööttt. Yes, matlagning kommer bli min grej, jag bara vet det. Det tar ett litet tag men det kommer komma :) Vore onödigt att ha ett par så utomordentligt matglada smaklökar om jag inte kunde göra dom nöjda själv :P
 
Igår var det ju midsommar! Linn kom hit o så åkte hon jag o Mathias hem till ida och hennes kille o käkade grekisk mat, snapsade lite, åt tårta o hade det najs. Vi var bara sex pers men det kändes fint, jag var nöjd och glad och vaknade pigg idag (efter 10 timmars sömn iofs hehe). Idag åkte linn hem efter en liten fika i stan. Jag sitter hemma och ska göra iordning för myskväll. Är typ seg, rastlös, trött, ensamvargig, sällskapssjuk, uttråkad, ja allt på en gång. Hade velat se något bra på tv men det verkar inte vara det lättaste idag, massa trisst bara typ. Kanske kan sätta på harrypotter eller nåt sånt som jag sett hundra ggr, vill ha ngt hjärndött, som alltid hehe. Mathias är inte hemma och kommer inte förän senare ikväll när jag sover typ. Jag känner verkligen att det är nyttigt för mig att vara ensam hemma, tycker det är skönt. Samtidigt tycker jag det är tråkigt haha och blir alltid till en början besviken om jag ska behöva vara själv hehe. Svårt det där ;)
 
Nä nu har jag tomt på inspo. Ha en fin lördagskväll! :) Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0