Lördag

Hej bloggen! Hoppas ni mår najs. Jag mår fint. Sitter med trötta ögon och datanördar mig lite och dricker te. Skön kväll. Mathias är ute så jag är ensam hemma, precis vad jag behövde ikväll tror jag. Funderade på att hänga med dom ut men nu är jag löjligt glad att jag7 stannade, bara sitta med mig själv och vara var precis min rätta medicin idag.

Har hängt med mattan och hans kompisar här på våran balkong ikväll. Våran balkis är stor, vi satt 7 pers där :) Ska inredan den så mysigt med växter o mysiga möbler. Får börja smått nu när plånboken sinar hehe men de ska allt bli bra.

Idag hände förresten det jag bävat för. Det som fått mig att använda billiga mobiler. Min Iphoneskärm sprack. Ohyes. Halleluuujah. Jag fick en psykos efter detta typ och har beklagat mig nooog, så kan inte skriva så mkt mer om det nu. Livet går vidare och det löser sig ;)

Gud, jag var så himla bloggsugen och hade typ tusen saker jag ville skriva om men nu har jag lite tappat suget. Det är Thelma och Louise på tv, sjukt bra film. Tyvärr är den slut snart, synd att jag inte visste att den skulle visas. Eller är visst 45 min kvar, alltid nåt :) Sen är det sovdaggss. Mina ögon är helt röda.

Imorgon ska jag jobba för andra gången på mitt sommarjobb! Var där i måndags också. Verkar som ett bra ställe, jag är nöjd än så länge :) Börjar 14.00 så får sova iallafall :) Sen börjar jag halv 8 på måndag, synd när man jobbar så, att man slutar när man egentligen borde ligga o sova för o gå upp dagen efter.. Nåja, jag har gjort värre saker, o jag har i övrigt fått ett schema som jag är väldigt nöjd med så det ska nog gå bra :) Bra sommar ska detta få bli!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0