Lördagsmys?

Tjena bloggis. Hur mår ni? Jag mår helt okey. Har nyss landat i soffan med min kvällsmat. Fullkornsvälling och pumpabröd med ost o kaviar. O Kamomillte till. Folk säger att man inte ska äta innan man går och lägger sig, men jag älskar att mysa med min kvällsis innan jag går och lägger mig så det vill jag fan få fortsätta med:)
 
Jobbat idag, 7.30-16. Helt okey jobbdag, gick smidigt. Är så skönt när man börjar känna igen vårdtagarna och får lite koll på vad som ska göras. Det ger mig ett annat lugn :) Har vart sjukt trött hela denna veckan alltså. Däckade två timmar när jag kom hem idag, jesus. Blir lätt att somna sen ;) Fast det tror jag iofs att det blir, är fortfarande trött..
 
Masade mig faktiskt iväg till gymmet förut. Hann bara träna en dryg halvtimme för det stängde visst, det var ju lite synd men ändå bra att komma hem i tid för mys :P Vägde mig på gymmet och det skulle jag fan inte ha gjort haha. Jag som klagade på att jag inte nått något resultat sedan jag började träna (i november!) har nu gått upp till mer än jag vägde när jag började. Och nej, försök inte trösta mig med att det är muskler (jag försöker det ibland), för så mkt har jag inte tränat på sistone. Well well, nu är det bara att höja växeln igen och ta tag i detta. Alltså, jag är inte hysterisk på att gå ner i vikt just, jag är inte så mkt för hetsande när man ändå inte är överviktig, vilket jag inte tycker jag är, meeeen, vartfan är min tighta träningskropp?;) Haha. Jag skrev fel häromdagen, det är ju om TVÅ månader vi åker till Grekland, och tills dess ska jag tusan ha hunnit shapa upp! Inga ursäkter :)
 
Nä nu ska jag varva ner så jag kan sova sen. Upp och jobba tidigt imorgon också! Ciao ciao!:)
 

Kommentarer
Postat av: Frannsson

Men hallå, du som säger till mig att jag ska lugna ner mig! Du vet att det ÄR muskler och det kan också va att du ätit mat innan som sugit åt sig vätska.. även kroppen kan ha samlat vätska på grund av olika saker. Det SYNS ju inte på dig! :)

2012-07-01 @ 09:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0