Måndag

Tjosan bloggen. Hoppas ni mår fint. Jag mår bra men är trött som as. Börjar jobba klockan 16 och av någon anledning så är jag alltid skittrött innan jag ska jobba kväll. Det är som att det hänger kvar en inställning om att jag borde sova mycket innan, från att jag jobbade halvnatt förr. För jag har ju sovit inatt och hade jag varit ledig hade jag antagligen varit pigg nu.. Dagjobb är nog mer min grej, även om man måste gå upp tidigt :). Är dessutom lite halvt osugen på att jobba kväll av den anlednlingen att man kommer in mitt i. Jag hatar verkligen att vara osäker när jag jobbar, vilket jag ju är nu innan jag lärt mig. Hatar att inte förstå rutiner osv och ingen lär ju kunna dom själva för att kunna lära mig hehe. Sist jag började 16 fick jag börja med rast haha, så efterblivet. Sen jobba 5 timmar i streck efter det.
 
Imorgon fyller jag år! Wiho :) Ska bli mysigt. Bara äta massa gott och ta det lugnt tänkte jag mig.
Näni nu får jag gaska upp mig och göra mig iordning. Vill ba soooova. Hehe. Aja, snart är jobbpasset över och jag är hemma och kan mysa igen. Älskar att mysa i mitt hem. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0