Måndag

Tjena Tjena. Jag hade en bra helg, med klassträff på fredagen som slutade med att jag o Jessica fastnade ute till 3, glada o fulla. I lördags kom Linn o vi var ute i solen o fikade, sen käkade vi middag på min balkong för o sen ha Mario cart-kväll :) igår åkte hon hem och då stack jag mattan till Ida o Jonas som flyttat in där vi bodde :) mysigt var det!

Idag var jag på introinfo om sommarjobbet. Imorgon börjar jag på riktigt. Känner mig lite nervös faktiskt men det ska nog gå bra. Är ganska nyfiken på hur stället är så ska ändå bli kul o få börja. Har känt mig lite sjuk igår och idag bara så jag hoppas det gått över imorgon.

Är ensam hemma nu och lite halvt uttråkad. Tror jag ska ta en dusch o sen duka fram lite kvällsmys till em-matchen hehe. Ska försöka somna i tid så kanske inte kollat hela men jag kan kolla lite iallafall. Vet inte varför men tycker typ att det ska bli kul att följa em lite i år.

Well well, ha en fin kväll, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0