Nationaldagen

Hej bloggen. Hur mår ni? Jag mår helt okey. Har just käkat mat, har typ varit hungrig i flera timmar men har inte förmått mig att börja med käk förän nu. Hade tänkt laga lax i ugn men kände sen att det var för tråkigt att ställa till med värsta matlagningen (haha okey inte sååå avancerat men..) eftersom jag är ensam, så blev simpelt färs i bröd med grönsaker typ.

Jag tror jag ska baka nu. Har hittat ett nytt intresse i bakning, eller jag gör det nog alldeles för sällan för att det ska få kallas för ett intresse men jag tycker det är kul iallafall! Funderar på att baka och sen ta en promenad bort till Maria o bjussa henne :) har inte varit utanför dörren än idag så det kanske jag borde. Kanske ta mig till gymmet vid maria, jag får se:)

Har iallafall fått ordning lite mer här hemma nu. Behövs köpas en del grejer och hängas upp grejer på väggarna för att det ska bli helt ordning, men det är mysigt iallafall :) gillart!

Nä nu behöver jag resa mig upp innan jag somnar av matkoma. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0