Söndag

Hej bloggen. Hoppas ni som läser mår fint. Själv mår jag bra. Har nyss orkat mig igenom en timmes indoor walking, jesus vad jag svettades! Första gången jag var på det, kändes rätt kul. Finns fan många pass jag gillar på sportlife så det finns egentligen ingen anledning att inte träna ofta :) Nu bor jag dessutom nära majornas gym och dom har sjukt mkt pass så finns alltid något bra att gå på typ. Jag gillar Zumba, Bodypump, Cykel, CXWorks, MRL, Indoor Walking, jaa nääästan allt jag testat ;)
 
I förmiddags jobbade jag. Halkade efter med en timme redan på första besöket så efter det blev det turbo i fem timmar fram. Var fan helt slut klockan halv ett när det var dags att åka hem haha. Har hittills fått träffa olika vårdtagare vid varendaste besök (nästan) så jag ska väl inte påstå att jag kommer in så mycket i det. Men kommer väl in i rytmen.. O resten kommer väll med tiden så det ska nog lösa sig tror jag :).
 
Bakade hallongrottor förut :) Baka är min nya grej. Ordentligt avstressande på något sätt, lite mediterande ;). Hallongrottor är ju typ på samma svårighetsgrad som cocosbollar men det är inte det det handlar om. Får gärna vara enkelt bara det blir gott :)
 
Nääääääni nu orkar jag inte skriva mer. Måste fan stretcha lite, mina ben börjar redan göra ont. Jiiha. Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0