Tisdag

Tjo bloggen. Har inte funkat att blogga från min mobil nu, vet inte varför men kan inte logga in. Det som är så skönt att kunna göö när man är rastlös/arg/glad/ ja vafansomhelst.

Igår gick jag ensam på jobbet första dagen. Det gick bra fram tills en lite halvjobbig incident. Eller ja, halvjobbig, skitjobbig rättare sagt. Fick ta ett besök för min jobbarkompis som låg efter i sitt schema. Försöker ta mig in i fel dörr och efter några sekunder står jag plötsligt med en arg man som håller fast mig mot väggen och skriker "ring polisen!". WTF liksom. Han trodde jag var en sån där tjuv som går hem till gamlingar och låtsas jag är hemtjänsten. Orkar inte förklara så mkt mer men jag fick prata med polisen och började gråta och jaa. Tillslut kom min kollega och räddade mig. Usch. Önskar jag vore ledig idag och fick rensa huvudet lite mer men jag börjar jobba klockan 16, sen jobbar jag till 22. Jobbar imorgon från halv 8 igen, ytterligare en sån dag :P. Welliwelli...

Nu ska jag glo lite på tv o slappa gärnet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0