Torsdag

Meningen med förra inlägget var att det skulle vara med en bild men det ville sig visst inte. Jag bakade iallafall kladdkakemuffins och havrekakor typ. Gott och enkelt! Tog en promenix till Maria och hängde där på gården under kvällen, det var lite varmare tusan, kommer sommaren tillbaka? :)

jag älskar stället jag bor på nu, jag skaa fan bo i Majorna, det är där jag är hemma. Sitter på vagnen mot stan nu, jag ska på samtal. Efter det ska jag till biblioteket och skriva ut lite papper och få gjort lite elgrejer och skolgrejer. Den här lediga veckan blev full med en massa fix men det får gå, är väl så när man flyttar. Nästa vecka börjar sommarjobbet! Känns helt sjukt att jag ska jobba 8 veckor nu hehe, men jag har ju gjort en ordentlig uppvärmning med 20 v praktik på heltid så jag löser nog det ;)

Imorgon ska jag på aw med min klass som sommaravslutning, trots att vi inte setts på hela terminen några av oss. Ska bli kul! På förmiddagen ska jag städa klart i gamla lägenheten sen hjälpa Ida och Jonas att flytta. På lördag kommer limpan till mig :) kuligt! Fullt upp hela tiden nu, inte klokt.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0