Beslutsångest.

Dagen på praktiken gick snabbt idag. Hade först inget direkt att göra, slappade lite, sen stressig telefontid, sist hembesök. Nu är jag hemskt trött. Kan inte bestämma mig för om jag vill stanna hemma nu eller inte. Är för trött för att röra mig, men jag vet att jag kommer bli rastlös om jag somnar o vaknar sen. Eller jag är rädd att det ska bli så. Tänker att det är ju nyttigt att sitta själv och vila bara. Tänker även, att det vore najs att umgås med min syster, när jag väl har tid.

Beslutsångest hörrni, det är lite min grej. Nä, jag åker nog fan hemifrån, hur torr får man va? Det handlar inte ens om att gå ut eller nåt, utan om ifall jag ska slappa där, eller här. Haha.

Igår var jag på mysig middag med raman, alexs, jossan o sandra. Najs. Men jag fick jätteäcklig mat. Jag åt upp fort, för var utsvulten. Men det var typ konstigaste jag ätit på länge. Smaklös kantarellrisotto som va som gröt. Fasst ja gillar gröt.

Nu ska jag nog dra mig. Eller ska jag? HELG IALLAFALL, FINALLYYYYYYYYYYYYYYYY.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0