ennäradödenupplevelse.

Godmorgon vänner. Hur mår ni? Jag mår ganska skit, hehe. Har drabbats av baksmällan från helvetet, idag igen. Verkar vara någon ny trend på mig.

Jag o jessica skulle ta det lite lugnt igår. Vi käkade sushi på hennes balkong och drack vin. Ni som känner mig vet att jag inte klarar av vin, så jag blandade med sprite. Efter det åkte vi till henriksberg. Vi hade kul, satt o babblade och drack öl bara, o spelade biljard med några där. Det var kul! Jag var sjukt dålig på biljard btw, kan ha haft med ölen att göra, kan ha haft med att jag äär sjukt dålig på biljard att göra. Nåväl. Kom hem runt tre inatt och imorse vaknade jag knappt. Vet fan inte vad som hänt alltså, så här bakfull kaan man fan inte bli. Så jävla mycket drack jag fan inte. Usch. Ligger och äter havregryn o väntar på att det går över, hoppas det gör det snart.

Nya regler på mig, jag ska fan inte må så här igen! SKA INTE DRICKA. Okey om jag dricker så får jag knappt bli full. Så blire. Iallafall nu framöver, min kropp verkar på riktigt inte tåla det alltså. Sist jag drack var på Jonas 30årsfest, då var jag inte helt dyngfull, ändå sov jag till 16 o fick gå upp och spy och grejer på morgonen. Okey ursäkta infon men vafan liksom. Jag tänker inte utsätta mig för detta :)

Ha en fin dag, jag ska dö litetill, sen hoppas jag att jag får min livsglädje tillbaka ;) Ciao!
Btw så fick jag bartendern att limma min trasiga sko igår. Och två random tjejer borstade mitt hår inne på toan. Wtf. Det kanske säger något om varför jag är i detta tillstånd idag. Huh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0